""Aki embernek hitvány, az magyarnak alkalmatlan."

& nbsp;

(Tamási Áron)

& nbsp;

& nbsp;

"Szerelmetes Szép Falumért, Szép Sarmaságomért!"

& nbsp;

(szabadon)

Közösségi rendőr felvételi vizsga a Sarmasági Polgármesteri Hivatalnál

Nemhivatalos források szerint ma 2010. január 25. -én versenyvizsgát tartottak Sarmaság község területén tevékenykedendő 12 közösségi rendőri (politist comunitar) állásra .

Admin.

Közösségi rendőr felvételi vizsga a Sarmasági Polgármesteri Hivatalnál bejegyzéshez 121 hozzászólás

  • Varosi Vadasz szerint:

    Szoval,ha barmit kersz vagy szamonkersz az aktualis vezetoktol a valasz: nincs pinz! Na erre meg a tanarok 13.fizetesere van! Azt mondjak a nagyokosok,hogy Bukarestben ugy irtak ala a mukodesi engedejt,hogy sajat bevetelekbol finanszirozva mukodhet ez a maganhadsereg! Igy kell nekunk,nem eleg,hogy a foszakacs ugyvedno osztja a foldjeinket,ezutan meg a ferje a Jancsika fog rendet teremteni sarmasagon!Kellett a dezsma a presbitervalasztasokon felsorakozott hiveknek,meg az aktualis besugoknak!Szepek vagyunk!Megemeljuk az adokat,a vizet a kukat meg minden illeteket csak hogy legyen mibol finanszirozni a talpnyalok maganhadsereget!Szeretnem meg latni kinek lessz meg mersze ki nyitni a szajat a rezsimmel szemben!
    12- egy egesz szakasz! Kivancsi vagyok ki lessz a szakaszvezeto!Mejik seggnyalo palanta?
    Jol bele valasztattunk!

  • yakari szerint:

    Ennek a piszkos 12-nek lesz vajon mersze hogy a PRIMAR-ELVTARS elebe alni hogy munka ido utan ne jarjon a neptanacs autojaval.Igy sincs penz.A ”FA”penz is el fogyott,mi nem fazunk csak a romak,ok tobb adot fizetnek.A ”DISZFA”is el fogyott amit meg igert.A csokalabban vajon miert nem vagtak ki a szilvafakat,azert mert feltek a DERSIDAI ciganyoktol.

  • stefania szerint:

    DA ,in sfarsit avem si POLITIE COMUNITARA in comuna noastra,este singurul lucru care ne mai lipsea ,in rest avem de toate :strazi asfaltate,spatii verzi,gradinite pt copii moderne si curate ,azil pt batrani etc.Se pare ca SARMASAGUL este o comuna plina cu infractori din moment ce este nevoie de 12 politisti comunitari care sa ne apere de acesti infractori.Dar am si eu o nelamurire de fapt mai multe :din ce bani va fi finantata aceasta POLITIE COMUNITARA, as vrea sa stiu si eu sursa de finantare pt ca din cunostintele mele in an de criza si dintr-un buget auster nu sunt bani si apropo ce vor avea de lucru acesti politisti?Sper sa ma lamureasca si pe mine cineva.Domnilor consilieri dumneavoastra stiti cat costa finanatarea acestui serviciu ?Se pare ca nu stiti din moment ce ati fost de acord cu infiintarea acestui serviciu sau daca totusi stiti sa ne spuneti si noua o cifra reala.Cred ca Srmasagul este singura comuna din zona unde se angajeaza personal in an de criza ,deci concluzia mea este ca avem un buget foarte bogat .

  • Varosi Vadasz szerint:

    Rohog a vakbelem! Meg,hogy szamonkerni valakit? Majd mig a Jancsika meg az ofele szerencsesen levizsgazott okostojasok orjaratoznak addig majd a primar elvtars setaltatgatja a Jutka ugyvedno fedoneven futo foszakacsot meg a tobbi feleseget faszihoz tasnadra!
    stefania! Sarmasaganii sunt infractori,hoti si niste masini de vot pentru primarul si gasca lui!
    S-au marit impozitele si taxele in an de criza cand zeci de oameni raman fara servici! – oare cati dintre consilieri simte criza? cati dintre ei renunta la dijma tacerii,la ”solda” incasata din banii publici?- nici unul!
    RUSINE!STRIGATOR LA CER! HOTIE LEGALIZATA!

  • igen szerint:

    Az egesz tanacsos 1 nagy 0 a köbön !20 éve !

  • Robin Hood szerint:

    Szegyelje magat az egesz vezetoseg, hogy ilysmire vetemedik, lassan mar egy undorito gaska lett az egesz!!!
    Egy ilyen tipusu rendorseget akkor kel letrehozni amikor megno a bunozes olyan mertekben hogy a rndorseg nem kepes a rendet fentartani!!! Dolgoznanak szegeny rendorok, de hat muszaj nekik is melegedni a barban!!!Hat ide jutottunk?…. Ti a tanacsosok jutattatok ide Sarmasagot, az elen a primarral. Szeretnem h olyan szegyenetek legyen, hogy egjen a kepeteken a bor amikor az emberek szemebe neztek, de sajnos nem fog, mert egy csepp bor sincs a pofatokon!!!
    Ilyet megszavazni?…. elobb javitsatok meg az utakat, jardakat, hogy normalis korulmenyek kozott lehessen a jardan menni, es ultessetek vegre mar el azokat a diszfakat, mert a szilvafak helyen nemsokara kiononek az uj szilvafak!!!…. Ja igen, majd josztok es azokat is kivagjatok. Majd elfelejtettem, hogy megis mibol fogjatok finanszirozni a ezt a rendorseget? Erre van penz, de mas egyebre nincs?

    Es egy masik dolog, elgondolkodtatok azon hogy ezzel a lakosoknak azt sugaljatok, hogy nagy mertekben megnott a bunozes, vandalizmus, rendbontas, es igy elultettek egy felelmet az emberekben?… Mindeki gyanus lesz mindenkinek?

    Nagyon kivancsi vagyok hogy ki lesz az a 12 akit felvesznek, de en csak annyit mondok, barki legyen is az kivivja a falu utalatat magaval szemben.

    Ide masolok egy linket hogy az ilyen fajta rendorsegnek milyen jogai es kotelezettsegei vannak, lesz mit tanulnotok kedves leendo “vedelmezok”, es tanuljatok meg jol, mert ha nem torvenyesen jartok el akkor birosagra lehet benneteket adni, es majdcsinaltok egy szep reklamot Sarmasagnak,…. miket beszelek,… mar ugyis mindenkinek megvan a velemenye rollunk, ettol lejebb mar nem sullyedhetunk:

    http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_1106/Legea/politiei/comunitare.html

  • salget szerint:

    mar lehet tudni azoknak a nevet akik polgarorok lesznek,remelem hogy koteleseg tudatal vegzik a munkajukat es egyenloseget tesznek mindenkivel,mert van koztuk,,protekcios,,is remelem ertitek hogy mire gondolok.kivancsi leszek a munkajukra arra hogy miben valtozik meg a falu elete?
    es meg valami hogy lehet valaki politia comunitara tagja amikor meg romanul sem tud rendesen,hogy fogja o a rendet es a jogot kepviselni egy roman emberrel szemben,mivel tudjuk hogy sarmasagon roman lakosok is vannak,ez a jovo titka>tisztelt sarmasagiak vigyazatok a polgarorokel joguk van megbirsagolni<

  • bubu szerint:

    igazad van salget.Vannak egy paran akik csak protekcioval kerultek oda.

  • Egy masik varosi vadasz szerint:

    Hat remelem az on kedves vakbele ki fog pukkandi a rohogestol minel elobb es nem lesz kedve ilyeneket irni.Nagyon sajnalom, hogy ez a velemenye a sajat faluja biztonsagarol. Sajnos nem ismerem a polgarmestert szemelyesen es azokat sem akik eddig voltak a hejen de azok sem mutatnak tobbet mint a mostani, ja es meg valami tisztelt varosi vadasz en azt javasolom hogy a legkozelebbi polgarmester valasztason induljon on mivel nagyon nincs megelegedve a mostani helyzettel lehet on fel tudja viragoztatni Sarmasag jovajet. Remelem nem csak becsmerelo szavai vannak,talan meg akad egy-ket normalis szo is a kifejezo szotaraban. Kedves Robin Hood ha on szerint a kozossegi rendori foglalkozast csak akkor kell letrehozni mikor mar megvan a bunozes,sajnos az mar meg van reg es ezert a sarmasagi lakosok es a szulok hibasak mert nem forditanak a gyerek nevelesre kello idot.Sajnos ez mindenutt megvan nem csak Sarmasagon.Robin Hood on szerint akkor az egesz vilagon meg kellene szuntetni a kozossegi rendori foglalkozast, csak azert mert nem on kerult a helyukre,ez gyerekes dolog ontol, nojon fel a vilaghoz.Varosi vadasz ezekszerint on tudja milyen a segnyalas,gondolom on is kipobalta mikor munkat keresett, remelem jo mocskos volt es boseges.En azt kivanom mindenkinek aki igy nyilatkozik ezzel a temaval kapcsolatban hogy ok meg melyebben kellene kinyalniuk a vasetoseg segget,hogy ok is bekeruljenek.

  • Varosi Vadasz szerint:

    Tisztelt ”masik”- annak idejen mikor ekem kellett munkaba alnom,nem kellett segget csokolni holmi jottment,szedettvedett bandavezereknek!Tisztessegesen es veres verejtekkel el vegeztunk egy iskolat,szakmat tanultunk es el helyezkedtunk abban a temakorben! Nem kellett csontig be nyalnunk es ucukaznunk fozocske versenyre meg pia es…..partikra sem tasnadra sem a kastelyhoz sem pincekbe,nem kellett megvillanni a prezsbitervalasztasokkor a templomban ahhoz,hogy feljebb jussunk a letran!Aztan meg ha jol vegeztuk a munkankat,ha tovabb kepeztuk magunkat meg elo is leptettek,meg akor is ha magyar voltam! A versenyvizsgan nem kaptuk meg elore a vizsgateteleket,mert hat a tisztelt ujdonsult csendorok, alkohol komas alapotban ezt is el dicsekedtek a mi kis falunk ”kozintezmenyeiben” egy ket kupica mellett!
    Azt meg,hogy nem ismered szemelyesen a primart,azt meg meseld anyukadnak,mert talan meg hisz a meseben(bizonyara,hisz teged is a golya hozott,meg a szoke herceg piros skodan abbol a csuf bekabol lett akit ti csokolgattok….csak egy kicsit tevedtetek,mert ha a szajat csokolgatjatok,mid ahogy a mese eloirja,es nem fojton a segget akkor valoszinuleg feher lovon es nem piros superben jon el kozetek)!
    Polgarorseg,be vallom kell,csak nem 12,nem protekciosok,nem a falu,hanem az allam penzebol es nem ilyen szuk idokben,arra,hogy a primar es az ot korulvevo banda bosszualasra hasznalja!
    Ha jol emlekszel akkor azzal a szlogennel nyert a primar a valasztasokon,hogy nem csinal csaladi valalkozast a primariabol..ha ez nem az akkor mi?
    Oroian csalad,Varga,Tot,Forgacs,Keresztes(Gizsa)stb. mind mind a kozosseg penzebol novelik a hajukat!

  • Varosi Vadasz szerint:

    Azt meg el felejtettem hozza fuzni,hogy igaz akkor is sokat jelentett ha volt egy kis piros konyved es el arultad a barataidat,de ezek hianyaban en ezert nem vegeztem a letra csucsan,meg elegedtem annyival amit tisztessegesen besugas nelkul el erhettem es szolidan erre probaltam nevelni fiaimat es ahogy en latom nem sikertelenul,hisz a nagyvilagban meg alljak a helyuket seggnyalas nelkul is!
    Ennek a csocseleknek,melynek,latom te is tagja vagy sikerul piros konyvecske nelkul is sokkal de sokkal tobb rosszat csinalni a szarkeveresukkel,a politikaval kevert seggnyalasukkal!!!

  • optimista szerint:

    Varosi Vadasz,ne legy elkeseredve ,az a szerencse,hogy ezek a szuperpolgarorok anyira analfabetak,hogy egy papirt nem tudnak majd kitolteni,ugy hogy majd jarhatnak a birosagra ha hibat kovetnek el,amugy meg egy jo masfel evet kibirunk veluk is !

  • ? szerint:

    yes.

  • seg szerint:

    Neveket skacok!

  • freddy szerint:

    mar el mondta Varosi Vadasz csak nem figyeltel a neveket vagyis azoknak a rokonsagai le esett?

  • yakari szerint:

    Neveket akartok van egy nehany seggnyalo. ERDEI GYUSZIKA. BAGOSI SANYI. BAGOSI BARNA. SZERI ZSOLTI”MUZSIKAS”. FORGACS SZILARD”SZILI”. KERESZTES ARNOLD. ANCUTANAK az occse.
    es talan meg az UGYVEDNO ferje JANCSIKA.Ennyit tudok eggyelore.

  • admin szerint:

    Kedves yakari és minden kedves hozzászóló!

    Feltételezem hogy neked(nektek) sem esne túl jól ha igazságtalanul megvádolnának valamivel, bármivel vagy az ha személyeskednének veled(veletek), a neveddel(nevetekkel).

    Ezért még egyszer nyomatékosan megkérek mindenkit, maradjunk inkább a civilizált hangnemnél emberek.
    Köszönöm.

  • V.V. szerint:

    Szerintem admin te sem bannad hogy el ternek a hozzaszolok a civilizaciotol,ha figyelnel egy kicsit a kornyezetedre! Egesz pontosan arra,hogy az ugymond MPP-s ifak papirjait startbol be sem fogadtak azzal az uruggyel,hogy nincs oregsegiuk! De: ez a feltetel sehol sem szerepelt kizaro okkent!Az viszont igen,hogy minimum eretsegie kell legyen a vizsgazonak! Ami viszont nincs bizonyos bekerult pajazoknak!Voltak nehanyan akik szinte semmit sem irtak a dolgozatpapirra! Azok valoszinuleg nem kaptak meg elore a vizsgateteleket! Ne mondja nekem senki,hogy a fent emlitett szemelyek tobsege 8-ason feluli dolgozatra volt kepes torvenyekbol es romanul!
    Hanynom kell ha a megyei eloljarok nemtorodomsegere gondolok!

  • eee szerint:

    :-j

  • optimista szerint:

    bunko az egesz jelenkezo!

  • nevtelen szerint:

    Optimista te tudod mit jelent az anafabeta mert ha tudnad akkor nem igy beszelnel,de semi gond majd megkeresnek tegedet az analfabeta polgari rendorok ha te olyan eles elmeju vagy es majd megirod te azt a bizonyos buntetest, remelem te leszel az elso akit megbuntetnek ezek a bunkok .Nagyon sajnalom hogy ilyen velemenyetek van a sajat falubelitekrol.Hidd el hala istennek meg rajtad kivul vannak meg masok is akik tudnak nemcsak te .Ha oyan nagyokos vagy akkor miert nem mentel te is vizsgazni ezek az analfabetak helyett.Vagy tudod mit javaslok neked legkozelebb induljal a polgarmesteri cimert, mert miota polgarmesteri valasztasok vannak egyik sem toltotte be normalisan ezt a cimet.Sajnos ilyenek a falusi emberek akik csak becsmerelni tudnak mindenkit ,elobb meg kellene nezni sajat magukat. Varosi vadasz szerintem nem vagy mar mai csirke mert a sorok kozul ki lehet olvasni hogy mar benne vagy a korban, sajnos nem latszik hogy erett ember vagy mert ha az lennel nem foglalkoznal ilyen hujesegekkel. Ha olyan nagyokosok vagytok tegyetek ti valamit Sarmasagert ,de nem az interneten keresztul hanem cselekvessel mutassatok meg hogy ti mit tudtok ,mit tesztek a fulutok erdekeben.

  • optimista szerint:

    Akkor is analfabéták nem “anafabeta”-k !és anyit fog érni a munkájok,mint más munka amit elvégeztek a falu pénzén,kivétel nélkül.
    Te pedig NEVTELEN nagyon szánalmas vagy !

  • optimista szerint:

    Te nevtelen ordit az irásodból a gyülölet és a kárörvendés!
    Itt már nem MPP vagy RMDSZ-röl van szó.

  • Jéé ! szerint:

    RMDSZ-ES ESZI AZ RMDSZ-EST!

  • sarmasagi szerint:

    mibol foglya a tanacs fizetni oket mikor igyis szarba van.tudjatok hogy a zilai primarnak kesob let superbe alias skoda mint a dombi elvtarsnak.

  • ale szerint:

    menjetek fekudjetek le

  • salget szerint:

    ,,NEVTELENNEK,,sokan akarnak valamit tenni a faluert de nem tudnak mert nem kapnak segitseget a tanacstol,a primartol.miert van az hogy sarmasagon elutasitotak egy palyazatot es az mas kozsegben sikeresen mukodik????????????????
    nem vagyok tanacsos es nem is lennek soha,de tudomhogy milyen dolgokat lehetet volna tenni a falu erdekeben ami a falu erdeket szolgalta volna,egyszoval NEVTELEN lennenk egy paran akik szeretnek cselekedni a faluert!!!

  • salget szerint:

    sokatokbol az irigyseg beszel,hogy ok lettek polgarorok,de ne kivanjatok a sorsukat amikor majd birosagra jarnak,pereskedni,merty ez is be fog kovetkezni majd meglatjatok

  • cézár szerint:

    jaaj h mi megy itt végbe ezen a blogon mindenki eszi meg egymás…Szerintem ezek a Polita Comunitar nagyon jo oltel v aki kitalalta ne azt nézze az aki le-bunkoz masokat h mijenek es hogy kik .Azt nézze hogy,nem tudom hányan vagynak kb 10-en nem tudom de azok már majdnem mind családos emberek és ilyen világ válságba legalabb 10 ember munkahelyet kap.Es szerintem ez akárhogy is a község pénzébôl megy de szerintem vannak már járhato es lekövezett utcák ,viz-szennyviz bevezetve van 1 nagy sport csarnok ami a tanácsé es az is jovedelmez szerintem egesz jol.Es bizonyos forrásokbol hallottam en is hogy megfognak kezdôdni az utcák aszfaltozása.de ténleg szerintem nagyon jò utembe fejlodik Sarmasag.

  • Hun szerint:

    „Add meg a császárnak, ami a császáré és Istennek, ami Istené!”
    -Te meg cezar kapd be! 🙂

  • nevtelen szerint:

    Optimistanak!Lehet ,hogy elhibaztam,de viszont te sem tudsz helyesen irni,anyit 2 ny-vel kell irni ,s nem munkajok hanem munkajuk:)):)):)):))

  • nevtelen szerint:

    Ahh meg valami,azt irtad ,hogy bunko az egesz jelentkezo,akkor teis az vagy mert jelentkeztel s irtal???Mindenki sajat magabol indul ki,nem tudtad???

  • Valaki szerint:

    Miota uj polgarmester van,nagyon sok mindent kifoztetek ellene es masok ellen,mar lassan egy kadnyival van,nyugodtan a kadba allhatnatok,s mire tele lesz ,legalabb lesz mit egyetek es nem foglalkoztok masok ugyeivel.

  • Sudribunko szerint:

    Az ido alatt meg ezzel a sok semmiseggel foglalkoztok inkabb mennetek es dolgoznatok valamit mert soha a kurva eletbe nem maszunk ki ebbol a Criza-bol!!!!!nha megyek en is dolgomra

  • sarmasagi szerint:

    jo munkat sudribunko!latom nem neked valo ez a vita. Valaki te tudod-e hogy a polgarmester ugyei nem masoke ahogyan te gondolod,(mint peldaul ez se amin most vitatkozunk)?

  • Human szerint:

    Ugy latom sajnaljatok azt a par szilvafat!Talan nincs foldetek ahova ultessetek ,vagy nincs penzetek harom tujafat tenni a hazatok ele,ha annyira szuksegetek van ra??!!!A falu sokkal szebb miota nincsenek,nem buzlik a jarda az oda poshadt szilvaktol,s este a jardat nem fosztja meg a fenytol!Hat..hat…..Bizony masok szemeben meglatjatok a szalkat,de a tietekben a gerendat nem!!Jaa…es az irigyseg nagyon fo bennetek,sajnaljatok attol a 10 embertol a munkahelyet??Inkabb orulnetek annak hogy lesz aki vedelmezni fogja a falut,Sarmasag legalabb kezd felzarkozni Zilah-hoz,mert ott mar regota vannak Politia Comunitar-ok,s rendorok is,de az okos emberek ugy gondoljak hogy fo a biztonsag,nem mint a tudatlan emberek akik azt mondjak hogy aahh itt nincs bunozes ,semmi,mire valok lesznek csak a tanacs penzet fogjak kolteni mind hiaba,s ha pereskedni fognak az az o dolguk lesz majd,nem a tied lesz Salget s nem masoke!

  • sarmasagi szerint:

    Human latszik rajtad hogy nem vagy sarmasagi mert fogalmad sincs a sarmasagi ember mentalitasarol.arrol pld. hogy mennyire szorgalmas,dolgos,mennyire buszke sajat ket kezi munkajara es annak gyumolcsere kepviseljen az akarmilyen csekely erteket mas ember(mint akar neked)szemeben.pont azert mert sokat dolgozik es hajt ezert a sarmasagi ember jo gazda es jo gazdahoz illoen vigyazik ket keze munkaja gyumolcsere.most leesett Human nevu idegen neked is?
    azt mondod hogy vedelmezni fogjak a falut.elarulod kitol,mitol,ki ellen?komoly felkeszules,jogi tudas,zero vegzettseggel a mai komplex vilagunkban ahol ha egy polgarnak(mondjuk ciganynak) egy haja szala meggorbulne az akkora pataliat tud csapni akar ingyenert is a birosagokon?
    szerintem ez a csapat azert jon letre hogy a rendes polgar tovabbi megfelemliteset szolgalja.az a gyanum a szilvafak kivagasa is ugyanazt a celt szolgalta.a hatalmat legitimizalja,annak is egy az emberi pszihikumokra hato indirekt de agressziv formajat.
    szegyelljetek magatokat hogy ezt muvelitek sajat falubelietekkel udemerajosok!

  • optimista szerint:

    Hallod te nevtelen,nem alacsonyodok oda,hogy 2010-ben, valakitol munkat kunyeraljak,VÁGOD ?
    Akik pedig jelentkeztek,nem csak bunkok,hanem szegyelhetnek magukat ,hogy ilyen munkara jelenkeznek, VÁGOD ?
    Szégyen, gyalázat !!!

  • optimista szerint:

    Még arra leszek kiváncsi,hogy ki lessz a vezérük.

  • sarmasagi szerint:

    szerintem az embereket nem kell es nem is lehet hibaztatni mert csak munkahelyet keresnek.nehez vilagot elunk,mindenkinek kell a munka es a penz.hogy ki a vezeruk optimista?szerinted ki talalta ki ezt az egeszet?

  • ne erdekeljen szerint:

    sarmasagi!…nem veszed észre,hogy te mindenkit csak kioktatni probálsz(csak senki nem vesz figyelembe) de még attól nem biztos,hogy igazad is van..behasadna a fejed ha bekéne valld,hogy másnak van igaza!!!!na dehát ez van.

  • Kivancsika szerint:

    Ez az igazi sarmasagi mentalitas:”HA MEGDOGLOTT A TEHENEM ,DOGOLJON MEG A SZOMSZEDE IS”,na ez az igazi sarmasagi mentalitas.Polgari orseg kell,mert biztonsagba lesz a falu,pl. a tolvajok ellen,akik lassan mar a falunk hatarat is elerte,a verekedok ellen akik az ej leple allatt tevekenykednek.Tudunk ra peldat ,nem?
    Az a baj,hogy nagyon irigyek vagyunk egymasra,hogy nekik miert sikerult,nekunk meg miert nem?!
    Ez viszi a romlasba a falut es nem az RMDSZ vagy az MPP!!
    NEZZUNK EGY KICSIT MAGUNKBA!
    Az en ferjem nek sincs munkaja de azert nem Dombit,vagy egyiket masikat hibaztatom.Vannak olyan szemelyek akik az en szememet is bantjak,mert nem olyan helyen dolgoznak ahol megerdemelnek,es nem erdem szerint jutottak oda,de azert szavazzunk ennek a kis csapatnak egy kis bizalmat ,hatha megis csak jol vegzik a dolgukat!?!?

  • Jéé ! szerint:

    Nyalunk -nyalunk?-Kivancsika

  • Ex RMDSZ-es szerint:

    Ezzel a Polgari Rendorseggel nekem nem nagyon van bajom. Engem az a teny zavar hogy sajnos meg mindeg vannak a torveny elott egyenlok es egyenlobbek, es ez a szor az egeszben. A Polgari Hekusok sem azokat fogjak szivatni akik vmi nagy disznosagot kovettek el (hiszen azok a bordo Skodas csavo haverjai) hanem minket hetkoznapi embereket … teszem fel nem kozuti attjaron attmegyunk az uttesten, vagy nem hordjuk be a tuzifat az ut mellol idoben … meg ilyenek. Mas nagykutyak meg egyutt pialnak majd a helyi lokalokban a polgari hekusokkal es utanna meg nyugodtan autoba ulnek es csak az Ur tudja hogy erkeznek haza egeszben es hogy masban sem tesznek kart. Mondhatjuk magunknak mashol is igy van … de ezzel csak magunkat probaljuk megnyugtatni, higyetek el ez valodi demokraciakban nem igy tortenik.

  • freddy szerint:

    en ennek a bagazsnak nem sok jot josolok legfeljebb o ertuk el marad az aszfaltozas ennyi!

  • picur szerint:

    eloszor a polgar mestert aztan a tiszteletes urt es mindenkit aki tenni probal a faluert. talan tul sok a munkanelkuli es ezert foglalkoznak a mas piszkalodasaval es nem azzal hogy mit tegyunk hogy jobb legyen. a leg pletykasabb, es rosszindulatubb falu amit lattam .

  • picur szerint:

    nem veszitek eszre soha ilyen jo utemben nem haladt a falu mennyi uj dolog van amit talan mas polgarmester evek alatt tudott volna csinalni , mindenkit csak azerdekel ki/kivel bujik agyba esetleg egy munkajert,ez kit erdekel amig vegzik a falu dolgat.

  • goliat szerint:

    picur ki dug a legjobban a primariasok kozul?mert gondolom ilyen elmenyeid vannak munka ugyben!agy te csak oralisan tetted le a vizsgat?

  • Jéé ! szerint:

    Egy munka = egy ágybabujás?Nem is rossz!

  • admin szerint:

    Nyomdafestéket nem tűrő hang jelen bloghoz nem illik!
    Amennyiben nem szeretnéd azt hogy leseperjem hozzászólásodat a blogfelületről, arra kérlek téged kedves hozzászóló, hogy térj vissza a normális emberi kommunikációs hagyományokhoz!
    A rendes, egyenes, tiszta beszédhez.

    Köszönöm.

  • olvasó, szerint:

    Kedves Sarmaságiak,

    Nemrég még büszkén meséltem, hogy az én falumban az emberek blogot írnak, van kultúra és fejlődés. Most meg szégyenlem magam….
    Hát ez a szenny és mocsok amit ti össze tudtok itt hordani az nem fejlődést és a kultúrát vetíti előre.
    Harc a hatalomért minden eszközzel…
    Mindkét fél tagjai között vannak tanult intelligens emberek. Azok nem látogatják ezt a blogot? hol vannak a lelkészek tanárok, üzletemberek?
    Ide csak az orvosra szoruló sarmaságiak írnak?
    bravo! hajrá Sarmaság!!! mi lesz veled Sarmaság?!?!…..

  • olvasó, szerint:

    ugyanitt pár hete olvastam, hogy este megvertek egy gyereket valami Robi nevezetű gyereket.
    Olvassátok el oda miket böfögtetek. Most lett polgárőrség vagy mi, most meg ide böfögtök. A cigányok fejbe verik a hivatalnokokat de titeket csak az érdekel hogy ki kitől meg miből kap 1 új román lejt.
    szégyen gyalázat!
    Nevetségest akartam mondani de nem az! Nem találok rá szót ami kifejezné, mennyire minősíthetetlenül alpári, bárdolatlan és modortalan ember az a sarmasági aki ide ír!

  • Sarmasag-i szerint:

    Igazad van olvaso: minosithetetlenul alpari,bardolatlan es modortalan ember vagy, ha mar oda irtal!
    Ebredj fel! Nem az intezmennyel,hanem a kivalasztott szemelyekkel,a kivalasztas modjaval es a megalakitas celjaval van a gond!A szemelyeknek is a jellemevel,marmint azzal,hogy milyen melysegekbe kepesek lesulyedni,arulkodni,hazudni,hamisan szavazni,erot fitogtatni akar a templomban is csak,hogy egy kis hatalomhoz jussanak!
    Ez a natokompatibilis maganhadsereg nem a Robi fele esetek,nem a betoresek megakadajozas hanem a polgarmester es az alpolgarmester es a hozzajuk kozel allo talpnyalok szemelyi vedelmere, leskelodesre,arulkodasra es erofitogtatas celjabol alakitatott!
    Itt mar a kovetkezo helyhatosagi valasztasokat keszitik elo! Csak igy maradhat nyeregben,hatalmon a jelenlegi vezetoseg!Lessz ki ugyeljen arra,hogy meg veletlenul se merjen senki maskent szavazni mind ahogy ”kell”!

  • Robin Hood szerint:

    Ha a rendorseg vegezne a dolgat akkor a Robi ugy es az alpolgarmester megutese is megelozheto lett volna, vagy legalabb mar meglenne oldva. Csakhogy Sarmasagon nem igy mennek a dolgok.

  • muahah szerint:

    nagy szar az egesz!!!!!!

  • 2010 szerint:

    Szepek vagytok az egeszen,arra nem gondoltok hogy a gyereketek is olvassa ezt a blogot,es igy tanitjatok ti mar magatok az uszitasra oket es persze a felnoteket is.Batrak lettetek miota van a blog,erdekes eddig minden szep es jo volt,hol voltattok eddig?.Szoval a multal mar nem foglalkoztok mert mar az elmult , minden Ok volt.Szeretnem latni ennyi ragalmazas utan ki mer Polgarmesternek indulni a kovetkezo valasztasokon.

  • 2012 szerint:

    Dombi!
    Ti arra nem gondoltok,hogy a gyerekeink olvasva a blogot pontos informaciokhoz jutnak esetleg! Hat arra,hogy az a pelda amit ma szulofoldjukon latnak az mire tanitja oket?
    Akarva,akaratlanul a helyi vezetok peldakep-korbe kerulnek!Na mit tanulhatnak tolluk? Azt,hogy hazudva,lopva csalva,korrupt alakokkal korulveve sokkal de sokkal tobbet el erhetsz mind tisztesseges munkaval! Lehetsz,polgarmester, iskolaigazgato,rendor,foldmero hivatalnok,multimiliardos vallalkozo! Vezethetsz autot,sot meg oktathatsz is vezetest,ha foldreszegen is ulsz a volan moge…
    Hogy ket mise kozott buntettlenul lepuffanthatsz egy egy artatlan allatot, hogy minnel tobb baratod feleseget, artatlan kislanyt teszel az agyasodda,ha a hazassag szentseget megvetve perverz orgiakon szerepelsz, akkor te vagy a legmenobb,legkoztiszteltebb a kornyezetedben?
    Szerintem akkor inkabb eljen a fiam a blog tanitasa szerint!!!

  • Egy masik varosi vadasz szerint:

    Optimista, te egy faragatlan tusko vagy .Szeretnem tudni,te mibol elsz. Mert biztos nem a ket kezi munkabol.Te, szegyelhetned magadat.Arra kerem a Jo Istent ,hogy buntessen meg ugy Istenigazabol hogy ne legyel iyen buszke szar magadra. Csak a bunko emberek dicsekednek sajat magukrol.Vagod !!!!!!.NEM MINDIG FENEKIG TEJFOL!!!!!!!!!.VAGOD BUNKO.

  • 2012 szerint:

    A Dombi-t arra ertettem,hogy o mer es fog is indulni polgarmesternek!

  • optimista szerint:

    “Egy masik varosi vadasz”-nak,te azzal ne törődj,hogy én miből élek,a Jó Istent pedig nem kell meg kérned,mert mindenki meg kapja ami jár.
    De gondolom neked minden szép és fényes.
    Nem tudom hol,mikor dicsekedtem,nem a te fajtádból vagyok ,de te már látom rá jöttél,hogy meddig savó és meddig tejföl.
    A nagy helyzet pedig az,hogy te nem egy -varosi vadasz-
    vagy ,hanem egy SZERENCSÉTLEN!
    A gőzt le lehet engedni.Csááá!!!

  • narcisz szerint:

    Hogy irhatnak emberek ilyesmit masrol? – mindenki a sajat haza-tajan kellene takaritson! Szornyu!
    Ez egy Pletykarovat!

  • 2010 szerint:

    Igazad van narcisz,konnyebb a mas dolgairol pletykalni mert addig is takarjak a sajat mocskukat akik itt ezen a blogon pletykalnak.

  • admin szerint:

    Egyetértek veled narcisz hogy ilyesmit nem szabad írni. Segíts(segítsetek) nekem tisztítani a blogot, olvasd(olvassátok) el a következő linket:

    http://sarmasagi.ro/29/szemelyeskedesek-es-nyomdafesteket-nem-turo-bejegyzesek-kezelese-a-blogfeluleten

    Köszönöm:
    Admin

  • tanácsos szerint:

    Így a vita vége felé (a megszólított jogán) engedjetek meg egy pár szót.
    Mint a fentebbi (komolyabb) beírások is bizonyítják, elég bonyolult dolog ez a közösségi rendőrösdi.
    A tanácsban is több hónapja vitatjuk.
    Az Rmdsz-es tanácsosok egyhangulag megszavazták, az MPP-sek elutasították.
    Kinek van igaza?
    Ki szavazott helyesen?
    A jövő eldönti.
    Nekem az a véleményem, hogy ez az egész közrendőrösdi sztori egy nagy Dombi-féle diverzió!
    Csak sajnálni tudom azokat akik bedőltek neki.
    Megmagyarázom miért.
    Mint tudjuk, Sarmaságon (is) nagy úr a munkanélküliség. Persze, hogy jól jön(ne!) minden új munkahely, még ha rendőri is. Természetesen csak abban az esetben, ha ez nem jelenti más munkahelyek megszünését. Pedig ahogy most néz ki a költségvetés, nagyon úgy néz ki a dolog. Mikor ezt a közösségi rendőrség intézményét a fenti okosok kitalálták, központi pénzeket is adtak hozzá (pl.mint a tanároknak). Természetesen, jó hazai szokás szerint, csak ideig-óráig: jelenleg helyi forrásokból kell finanszírozni, ami előreláthatólag egyre kevesebb.
    Őszintén, nem látom a Sarmasági Polgármesteri Hivatal
    alkalmazottainak majdnem 3o%-os növelésének szükségességét, sem annak finanszírozási forrását…
    Hol itt a humbug?
    Dombi Attila János polgármesternek tudnia kellene, hogy a Parlament már ebben az időszakban elfogadja a Helyi Rendőrség megalakítására vonatkozó törvényt, ami a tervezet szerint a Közösségi Rendőrség megszüntetését jelenti. Ha át is vesznek ezek soraiból egyet-kettőt, azt előre boritékolom, hogy nem tizenkettőt.
    Akkor miért kell járatni-bolondítani az embereket?!…
    A versenyvizsga lebonyolításáról csak annyit: á lá Dombi!
    Nem csoda, hogy már a zilahi Prefektúrára is jutott a reklamálásokból.
    Na de a primárunk szavaival élve: corb la corb nu scoate ochii!

  • ezmegaz! szerint:

    a vitat amit le foj tattok kotelezo olvasmanynak kellene bevezetni az oskolaba!!!

  • ezmegaz! szerint:

    Tipikus magyar mentalitas!biztosan tudom hogy engen is a jelenlegi p..mester se…nyalojanak fog valaki titulalni! sajna!!!de bevalalom jolehet nem errol van szo,csupan a velemenyemet szeretnem kifejteni miszerint kellene 1 kis idot adni a jelenlegi fau vezetoknek hogy lassuk mire kepesek/majd azutan a kritika!!kosz!!

  • .., szerint:

    Azt hiszem az eddig hatalmon toltott ido eleg sok mindent be bizonyitott!

  • top szerint:

    Mennyi idore gondolsz,ezmegaz?Tudomasom szerint,ezeknek a csucsvezetoknek a mandatuma 4 ev.Mindjart itt a felido es en csak azt latom hogy a vezetok kapkodnak jobrol balra.Semmi sincs kesz.

  • tipi szerint:

    bele gondoltatok ,

  • picor szerint:

    arra nem gondoltok esetleg mikor lett volna kanalizalas vagy jarhato ut mas vezetessel,ha azt hiszitek jobban csinalnatok meg lehet probalni

  • sarmasagi2 szerint:

    Igazad van TOP!!!!!!!! Semi sincs kesz!!! holvan a sok igeret , parkositasok utak es meg sok meindent sorolhatok…. ehelyet csak marakodnak es vitatkoznak. szegyetek mar osze magatokat!!!! NE mindig a masikban keresuk a problemat, hannem nezunk onmagunkba is.

  • picor szerint:

    miert csak kritizalni tudtok mindenkit ez az egesz oldal csak arrol szol ki mit nem csinal .ti jobban csinalnatok/

  • ..., szerint:

    picor hol van it kesz kanalizalas ember te jartal mar a banyatelepen ???

  • ..., szerint:

    nem tudom hogy latad e aszt a filmet b 13
    mert nemsoka az lesz

  • picor szerint:

    igazad van sarmasagi2 de a jo munkahoz ido kell a roszhoz meg meg tobb de adjun idot es ne csak kritizaljunk es mocskoljunk masokat talan ha kicsit tobbet foglalkozunk a sajat problemankal nekunk is jobb lessz

  • sarmasagi2 szerint:

    igazadvan picor csak sokan nem igy gondoljak. SAJNOS!!

  • picor szerint:

    igen jartam sott eltem is ott es elszomoritott a sok szemet amit a lakok es nem a primaria hagyott szet egyepkent a mi utcankban befejeztek a kanalizalast az osszel talan ha nem hagyna mindenki szet a szemetet es nem hordana a lentere es ahova tudja nem lenne annyi takaritni valo utannunk

  • hahó ! szerint:

    Hahó bányatelepiek,hivjátok vissza Sarca-t a volt bányaigazgatót,mert az majd öszetakarit, ti meg nézzétek a balkonról,mint eddig is tettétek.Ok?

  • hahó ! szerint:

    Hogyis van a mondás,csak Tölgyinéniékig felel a polgármester?

  • hahó ! szerint:

    Mi is a téma?Köszi!

  • admin szerint:

    off-topic vagytok hozzászólók!
    Utolsó figyelmeztetés: ezután minden aktuális témához nem illő hozzászólást le fogok seperni!
    Előre is köszönöm a megértést.

  • 2010 szerint:

    Marakodas…..marakodas……marakodas!!.Ennyit tudtok “ti”(a marakodok) batrak a kuliszak mogul,mindenhez hoza szoltok de semit sem tudtok hogy igazabol hogy is van , es mindig csak a masikra hajitjatok a mocsoksagot.Ki lehet nektek is probalni a vezetest es lasuk ti mit csinaltok! Es ha ti annyira becsuletesek vagytok,mind ahogy itt mutasatok akkor irjatok mar oda egy par nevet hogy lason beneteket a nep hogy majd tiratok szavazunk a kozeljovobe ,nehogy el cseszuk mar megint! Es persze eddig minden jol ment es minden be volt fejezve a tobbi vezetosegel,hat igen …meg gyulesek se voltak ,igy nem volt kinek igerni es persze akkor nem volt mit betartani…nagyon jol mukodott a dolog.Ti “marakodok” mindeben csak a roszat latjatok mert anyira kicsavartok mindent hogy fortelmes es a vege az lesz hogy RMDSZ-RMDSZ , MPP-MPP,RMDSZ-MPP ,szomszed-szomszed,testver-testver ellen fog harcolni de nem tudjak minek,persze a ti uszitasotok miatt lesz az egesz. Ugyhogy kerunk neveket hogy tudjunk benneteket a vezetosegre jutatni hogy elkeruljuk a civakodast es a marakodast,legyen szebb jovonk.

  • optimista szerint:

    Igazadvan 2010!(majdnem elhitted?)

  • admin szerint:

    2010 és optimista ti ugye nem hiszitek még hogy off-topic hozzászólások esetében be fog következni a DELETE billentyű használata?

  • optimista szerint:

    Bocs admin!

  • Falusi szerint:

    Kedves admin!Ha mar nem szidjuk egymast az mar indok DILIT -telni

  • top szerint:

    2010 irod!”meg gyulesek se voltak,igy nem volt kinek igerni es persz akkor nem volt mit betartani” Ebben igazad van.Az elozo polgarmesterek sem tartottak be igereteiket.De ez a mostani…azt igerte nem csinal a hivatalbol csaladi valalkozast!Ehejett megcsinalta a maga kis valalkozasat a komjaival,sogoraival,seggnyaloival stb. Emlited meg hogy kire is kene legkozelebb szavazni,bisztositalak en es sok sarmasagi rmdsz es nem Dombi A.fogunk szavazni.Es ez a szam tizes nagysagrendu .LEGYEN SZEBB JOVONK!!

  • admin szerint:

    Kedves ,,Falusi” nevű hozzászóló !

    Nagyon örülök annak hogy ,,2010″ és ,,optimista” hozzászólásukban ténylegesen nem szidják egymást, de attól még semmi közük aktuális témához. Ezért szóltam rájuk, viszont hasonló esetekben a jövőben tényleg működtetni fogom a dilít-et.

  • admin szerint:

    ,,top” a te hozzászólásoddal nem az a bajom hogy off-topic lenne, hanem a személyeskedő hangneme zavar.
    Ugye most már te is észrevetted?
    Meg azt is tudod ugye hogy többé nem szabad személyeskedned amennyiben nem szeretnéd azt hogy kukába kerüljenek hozzászólásaid?

  • salget szerint:

    admin-nak;ez egy ilyen falu mindig lesz vita es gyulolet

  • admin szerint:

    A konstruktív vitára szükség van. Haladást eredményez. De a gyűlöletet meg a negatív érzelmeket nem tűröm/tűrhetem meg mert azok nem visznek sehova.
    Ezért még egyszer megkérek mindenkit arra hogy csak olyasmit írjon amit saját nevével is bátran vállalni merne.
    Segítsetek nekem!

    http://mpp.sarmasagi.ro/29/szemelyeskedesek-es-nyomdafesteket-nem-turo-bejegyzesek-kezelese-a-blogfeluleten

    Köszönöm.

  • banyatelepi szerint:

    hahonak uzenem hagya ki a banyatelepieket ebol a vitazasbol,lehet hogy vannak koszosak mocskosak kosztuk de de ne keverjetek mar mindenkit bele ebe az ocsmany politikatokba, nem lehet eszt a lapot megtisztitani???? hogy sarmasag kozsegenek legyen egy normalis honlapja???!!!!! nem egy ojan hogy mikor a gyerekeink ra clikelnek csak a gyuloletet a vadaskotast olvasak. civilizalt embernek erzitek magatokat probajatok meg ugy is viselkedni.

  • admin szerint:

    Kedves banyatelepi!
    Ezt a lapot nem csak hogy nem lehet, de egyenesen meg kell tisztítani. Segíts te is!

    http://mpp.sarmasagi.ro/29/szemelyeskedesek-es-nyomdafesteket-nem-turo-bejegyzesek-kezelese-a-blogfeluleten

    Köszönöm.

    Azért hogy Sarmaság községének legyen egy normális honlapja, vagy legyen egyáltalán honlapja azt talán az illetékesek feladata…
    Egyetértek veled abban is hogy amennyiben sikerülni fog megtisztítani a blogfelületet (a segítségeddel is) akkor a gyerekek pozitív példát fognak látni. Abban is egyetértek veled hogy mindenkinek illik civilizáltan viselkednie. Sőt, egyenesen kötelező!

  • sarmasagi szerint:

    latjatok hogy elbutitanak benneteket,bennunket mert osszeugrasztanak par poszt urugyen,amik nem is leteztek es lehet nem is fognak letezni,ezzel a szarsaggal tobbet foglalkozunk mint azzal hogy ravegyuk a primariat adjon adomentesen intravilant a hegyre ami eltarthatja az egesz falut rendesen es becsuletesen.el vagyunk butitva emberek.hulyek vagyunk mi sarmasagiak.de vajon hulyek is maradunk?

  • banyatelepi szerint:

    admin koszonom hogy egyetertesz vevel es koszonom meg nehany sarmasaginak is. csak tudjatok hogy van a mondas; ” egy fecske nem csinal nyarat” admin neveben is kerem emberek tiszticsuk meg eszt a veb oldalt es szerintem ha van , hiszen mindig is voltak es lesznek is problemak nem itt NE az interneten vitasuk. volt is es lesznek is falugyulesek ott agyukki magunk bol. hisz aszt agyerekeink nem olvashatjak es ok oda ugysem menek. probajunk meg ott dulore jutni, mert it nem lehet.

  • Másik sarmasági szerint:

    Egyetértek veled bányatelepi csak nem mindenkinek van ideje mindig pont akkor menni gyűlésbe amikor azt megtartják.Az is jó ha van de ez is kell.

  • banyatelepi szerint:

    igazad van masik sarmasagi bocsanat ne ersd felre en nem asszt mondtam hogy nem kel ez a web oldal de nagyon is kel hisz a vilag fejlodik fejlodjunk mi is es van mit.
    de ne gyulolkodjunk ne ocsmaroljuk egyik a masikat mert semit nem erunk el vele.

  • saramsági szerint:

    “bányatalepi” Kérlek ez nem egy weboldal ..Vagyis lényegében az de ez egy fòrum .Blog amit te vagy akarki irhat és a velemenyet elmondhatja leirhatja .Sarmasagnak igen is v weboldala ez tudom nem reklam helye itt deWWW.SARMASAG.RO itt nincsenek ilyen hozzaszolasok hanem minden ami falurol szol meg ilyenek ugyh ide lehet irni akarmit .Na persze szo sem lehet rola h személyeskedni ,szidni a masikat es ezekhez hasonlot irni …Koszonom!ha elolvastad

  • admin szerint:

    Kedves előttem hozzászóló!

    Engedd meg tegyek hozzá csak annyit véleményedhez, hogy az is számít a hozzászólás legyen on-topic, vagyis témába vágó.

    Kösz.

  • kisuccai szerint:

    Érdekes példány ez a bányatelepi illető, nem mondom!
    Először is az írott szótól félti a telepieket, tehát saját magát is. Mondjuk ez, helyesírását látva logikus is: magyar ember létére szégyelheti magát, hogy ilyen katasztrófálisan ír.
    Másodszor: le van maradva egy hónalj brosúrával. Ne ettől a blogtól féltse a gyerekeit. Ha interneteznek, legyen nyugodt, hogy nem erre az oldalra klikkelnek.
    Harmadszor: a sarmasági.ro egy párt blogja, tehát politikán vitáznak a normálisabb beírók.
    Temészetesen, ide is beszólnak unatkozó bunkók, viszketegségi feltűnőségben szenvedő okostojások, vagy tudatlan bányatelepiek, akiknek halvány lila gőzük se nincs, hogy mit is szeretnének mondani.
    Ha nem szereti a bányatelepi, hogy “ocsmárolják” őket, az írkálás helyett inkább hívjon össze telepgyűlést (ha már annyira hiányzik neki a falugyűlés), és tanítsa a rászoruló telepieket egy kis civilizáltságra, mert úgy néz ki a környezetük mint egy cigánytelep.
    Ne várják a sűltgalambot.
    Meg a primárjukat, hogy takaríttatson a falu pénzén.
    Jóéccakát!

  • hahó ! szerint:

    Nem is vagy te kisuccai,he ?

  • hahó ! szerint:

    Tudod te kisuccai ,hogy hány embert sértettél meg?

  • hahó ! szerint:

    Nem irhat mindenki olyan helyesen!
    Csáá!(az i betü csak azért rövid ,mert nem kapom a hosszú i-t)

  • én szerint:

    De igenis írhat!
    A sértő meg az, aki csúffságot űz anyanyelvünkből.
    Meg az a telepi, aki táblézás közben röhögi a sarmasági falusit, aki takarítja a blokkok körűl az ő piszkát.
    Meg az, aki nem fizeti évekig a víz, meg szemétdíjat. Például a telepieknek legalább fele.
    Te kaptál ingyen telket-kertet meg negyedáron lakást?
    A telepiek nagyrésze, igen. Annyit se ér meg nekik, hogy húszévenként kimeszeljék. Azért néz ki úgy ahogy kinéz a falunak az a része.
    Vajon mivel lehetne úgy megsérteni a fenti felsorolásba tartozókat, hogy besoroljanak Sarmaság közösségébe? Vagy ha a milyenk nem smakkol, menjenek vissza bátran az övékbe.
    Esete vállogatja…

  • admin szerint:

    kisuccai vegyél visszább a nyers modorodból!

  • ??? szerint:

    Kéváncsi lennék hány Telepi család pengette le az ötszáz ezer lejt az aszfaltozásra.
    Aki tudja válaszoljon.

  • 4 szerint:

    legalab vagy 400 an

  • banyatelepi2 szerint:

    halod te nagy EN

  • 4 szerint:

    Kisuccai jobb volna ha az embereidel foglalkozol meg itt firkaszol

  • banyatelepi2 szerint:

    tul losz a hatarokon mi a f…. bajod van megint a telepiekel te meg bisztos a.. voltal mikor ,en megszuletem es te akarsz engem kioktatni. amibe en lakok aba te agy jukas banit nem adtal meg szarka ssem ugyhogy valogasd meg a szavaidat. igen en kifizetem az 500 lejt de te ki fizeted. vagy fizesem ki hejeted is, hogy legyen mar aszfaltod. vagy talan megint azal josztok hogy csak togyinenemekig van a falu, es utana telep szerinetem te nem tudod hol a sarmasag hatara

  • banyatelepi2 szerint:

    kisutcai te veletlenul nem nagy banyasz voltal akor jo volt a telep mi?????

  • egy volt telepi szerint:

    banyatelep2 az baj nagyon lacik a hatar mert egy lepra telep az egesz dersida2

  • cica szerint:

    en kifizettem az aszfaltozasra a penzt!de hol az aszfalt?

  • cica szerint:

    falusi fiatalok akkor mirt koltoznek bloklakasba ha leprateleprol van szo?

  • hahó ! szerint:

    Azirt költöznek bloklakásba mert úri emberek akarnak lenni,kutyaég!Ott nem kell még az udvart sem elseperni.
    Csak vicceltem,mert ott is vannak rendes és dolgos emberek!!!

  • hahó ! szerint:

    Sok falusi ember vehetne példát néhányuktól.

  • admin szerint:

    Vigyázat emberek ugyanis vészesen közeledünk off-topic irányba!

  • top szerint:

    na azert nem kell eltulozni haho

  • banyasz szerint:

    Termeszetesen!Lenne kirol vegyetek peldat fausi emberek!Peldaul a reformatus paprol!Ugyesen forgatja magat abbol a sok milliardbol amit kapott az allamtol, meg vadaszatra is futja neki! Az Atya ,ugy latszik, mindent meg bocsajt ha nyakig vagy a politikaban,(persze csak ha jo oldalon allsz) meg az esztelen vadaszatot, gyilkolast ( es meg sokmindent)is!

  • @@ szerint:

    szerintem banyasz neztel tukotbe? Masnak a szalkat magadnak a gerendat nem latod meg? Mi a gon ha egy pap vadaszik! O is egy ember lehetnek hobbiai!!vagy nem ??szerintem valogazsd meg szavad es viggyazz a vadaskodasokkal!Szerintem nem te tartod a tiszteletest, es a penzugy dolgokkal o kell elszamoljon es a feleloseg az ove!Szalj le rola tanulhatnal tole hogy kell viselkedni!!!!

  • admin szerint:

    Emberek, mivel úgy vettem észre hogy sorozatos figyelmeztetéseim ellenére továbbra is off-topic vagytok , a tetejébe még a személyeskedéssel sem hagytatok fel úgy döntöttem: aktuális topic-ot bezárom.
    Köszönöm a megértést.
    Admin.

Hozzászólások
Kategóriák