""Aki embernek hitvány, az magyarnak alkalmatlan."

& nbsp;

(Tamási Áron)

& nbsp;

& nbsp;

"Szerelmetes Szép Falumért, Szép Sarmaságomért!"

& nbsp;

(szabadon)

A Magyar Polgári Párt Szilágy megyei szervezetének kampányrendezvénye – 2008. május 25.– Sarmasági Kultúrközpont

13:00 – Istentisztelet a református templomban

Igét hirdet Ft. Tőkés László püspök, Európai Parlamenti Képviselő

18:00 – ,,Mi vagyunk az ÚJ LEHETŐSÉG” – kampányblokk, jelöltek bemutatása.

Üdvözlőbeszédek:

o Ft. Tőkés László üdvözlőlevelét felolvassa Nt. Püsök József Attila

o Papp Lajos – a Magyar Polgári Párt Szilágy megyei elnöke

o Lezsák Sándor – országgyűlési képviselő, testvéri üdvözlete Sarmaságnak a Fidesz Magyar Polgári Párt részéről

Kovács Ottó – Sarmaság polgármesterjelöltje

19:00 – Kultúrális műsor

o A nagyváradi „Tempo Táncklub” mazsorett– lánycsoportja

o „Örökzöld” asszonykórus – Érszalacs

o „Illegetők” néptánccsoport – Sarmaság

o Homonyik Sándor – Magyarország

o Szabó Csilla – Magyarország

o Balázs Pali – Magyarország

21.00 – „Sólyom a Hargita felett” – a Magyar Polgári Párt himnuszának közös eléneklése

A Magyar Polgári Párt Szilágy megyei szervezetének kampányrendezvénye – 2008. május 25.– Sarmasági Kultúrközpont bejegyzéshez 38 hozzászólás

  • Névtelen szerint:

    jol nez ki a program, en mindenesetre el fogok menni…

  • Nézőközönség szerint:

    A végén összeverekedtek.

    De csak a fejét mindenkinek, hogy tudjanak elszaladni 😀

    Hajrá, az egész megye titeket figyel.

  • Antiszékely szerint:

    Emberek,mi nem vagyunk székelyek,ők énekelgessenek csak nyugodtan a solymokról a Hargita felett,de én legfeljebb a magyar himnuszt éneklem el.Annak érzem(magyar) magam nem székelynek.És szerintem nem csak engem zavar az hogy mindig a székelyeket istenitik,mintha csak ők lennének magyarok ebben az országban.Hát nem!Én is vagyok legalább annyira magyar mint azok ott az ország szivében!nem is szeretnék többet hallani székelyekről a Partiumban…Ők kiabálják és dicsőitsék magukat otthon…itt mi Partiumiak és legfőképp szilágyságiak vagyunk!És mióta van a Tőkés László vezette MPP-nek ilyen székely jellegü himnusza?

  • Antiszékely szerint:

    Az igazat megvallva azért tettszik a program,tettszik az arculat,meg tettszene maga a politikahoz való hozzáállás is,mármint hogy demokráciát meg szólásszabadságot mindenkinek.Ez igaz is lenne a mi esetünkben is ha most Magyarországon élnénk,de mivel sajnos kissebbségben vagyunk ezért inkább jobb lenne összefogni és nem marakodni a “koncon” mert lehet hogy sem az RMDSZ sem az MPP jelöltjei nem jutnak be a parlamentbe ha így megy.És sajnálattal tölt el hogy csupán kevesen vannak már akik tenni akarnak a faluért.A nagytöbbség a “bársonyszéken” veszekszik meg fényesre nyalja egymás ….ét.Én most egy anonim személy vagyok de talán ezért is merem bátran kijelenteni: é n nem párt se nem érdekcsoportok szerint fogok szavazni.ÉN EMBERT SZERETNÉK A FALU ÉLÉRE NEM MINDENFÉLE SÖPREDÉKET!!!A FALU ÉLÉRE ÉRTELMISÉGI KELL!

  • Nadegyerekek!!! szerint:

    “Ezt nem igy kellene csinálni”-mondta főtiszteletű,excellenciás,eminens Tőkés László püspök uraság(másadállásban rabbi).Hát akkor hogyan kellene csinálni?Mutassa meg?hogyan?úgy kell hogy az RMDSZ-programját egy kicsit kikozmetikázzuk és ezt nyújtjuk be saját véleményként?mert a nagytiszteletű báró von Tőkés de Ladislau a la sir püspök of the Partium egyházkerület ezt tette.nocsak,nocsak…hoppá,hoppá…node mióta alapít egy olyan ember sarmaságon MPP-t aki 20évig az RMDSZ elszánt “katonája”?Fölöttébb érdekes…talán nem képes a vereséget elszenvedni?ah ejsze korábban jó volt,nagyon jó volt a tisztelt MPP-t alapító úrnak a megyei tanácsosság is meg a kultúrigazgatói cím is az RMDSZ színeiben és most meg…MPP-t alapit Sarmaságon…de mi ez?gyalázat vagy “szivatás” az ő részéről?vagy talán embertelenség?neeeeeehhhhmmmm…ez gerinctelenség…

  • Nadegyerekek!!! szerint:

    OOOOOOO….bajok lesznek…bajok lesznek…látom a moderátor urak törölgetik rendesen a kritikát…szegény fejük…nagy fába vágtátok a fejszéteket…hová lett a híres sarmasági MPP-s demokrácia?

  • Nadegyerekek!!! szerint:

    no meg a szólásszabadság?ha éppen olyab demokratikusak vagytok hagyjátok csak ott azt a kritikát…nem kell azt kivagdosni…

  • sarmasagi polgartars szerint:

    Sajnalattal vettem eszre hogy a fentebb talalhato Dombi Attilanak irt nyilt uzenethez erdekes modon nem lehet hozzaszolni, pedig ahoz is lenne mit commentelni. Legjobb vedekezes a tamadas ? Eddig legalabb csak az esemenyek utan vadolta az Mpp az u.n “klikk”-es tarsasagot , most latom a “jobb lenne megelozni a bajt alapon “elore vadolnak.Miert kerdem en? nekik nem lenne szabad folvonuljanak? baj az ha ok tobben vannak?…….ez nem baj ez teny.
    Amugy meg az Mpp is folvonult azon az ominozus majus 18 -an nem csak az Ilosvai emberek elott , amirol mar sokat olvashattunk Csobanka Istvan csatlakozasa miatt , hanem folvonultak Sarmasag utcain is , es erdekes modon pont mikor a klikkesek is tartottak volna a rendezvenyuket. Az nem volt bojkott , az nem volt zavaras? Amugy szerintem nem nagyon mert az emberek kozott nem volt iranta nagy erdeklodes , szerintem nagyon sokan nem is tudjak hogy az a par a faluban flangal auto oket hirdette. Amugy meg ha jol emlekszem az Ilosvai es Lomperti jelolt bemutatkozasok kozepette az Mpp Sarmasagon karavanolt. az nem baj , kerdem en csak az ha mas szeretne az onok unnepen tisztelt polgartarsak?
    Hogy van ez vegul is mert en mar kezdem nem erteni. Ha ok tesznek valamit kampany celbol az az Mpp ellen es a magyarsag ellen szol de ha onok akkor az nincs ellenuk sot az csak a magyarsagert van?
    Es akkor par szot Dombirol, lehet ot vadolni barmivel mert az a legkonnyebb , de azt az erdemet ugysem lehet elvenni tolle hogy sikerult a faluban egy ojan utokepes tenniakaro csapatot a hata moge alitania akik onzetlenul segitik a kozseget , ki mijen formaban tudja , es ha a kozseget segitik ezzel a benne lako embereket is , oket nem gatolni es ocsarolni kellene hanem amenyiben lehet tamogatni es segiteni.
    Bucszoul ideznem az onok nagy magyar honfitarsat Viktort
    “Sokan vagyunk mar de meg mindig nem elegen”

  • Admin szerint:

    Nézzük ezt is kimoderálja még a rendszer?

  • Admin szerint:

    Látom, már nem. tehát egyelőre ilyen szempontból ok.

  • admin szerint:

    ,,A végén összeverekedtek.

    De csak a fejét mindenkinek, hogy tudjanak elszaladni 😀

    Hajrá, az egész megye titeket figyel.” – mondod kedves Nézőközönség…

    Nekünk mint szervezőknek, kutya kötelességünk a rendezvényre látogatók nyugalmát és biztonságát garantálni. Ezért mindent meg is tettünk és meg fogunk tenni.
    Abban megint biztos lehetsz, hogy a rendezvényen NEM FOG TÖRTÉNNI SEMMI INCIDENS! Kérlek ezt is borítékold!

  • No Name szerint:

    Antiszékely! Nadegyerekek!
    Nem értem miért foglalkoztok TL-val, meg a parlamenti választásokkal!
    Itt van nekünk a saját gondunk: önkormányzati választás junius 1.-én!
    Tegyétek inkább egymás mellé a székelység és a szilágyság helyett a klikket és a becsületes magyar -rmdszes vagy mpps- sarmasági embereket!
    T L és őfenesége Marko Belo helyett tegyétek mérlegre Dombit meg Kovács Ottót! Apropó: hol is lapitott tov. Marko Belo verskotló 89 decemberében???
    Majd szeptemberben vitázunk a parlamenti kampányban arról, hogy ki jut be, és ki nem. Amúgy csak ahlkan jegyzem meg: a széthúzás, egységbontás riogató estimeséje itt már nem működik uraim (elvtársak). Sarmaságon csak felpezsdült az élet, és nem megoszlott. Most kezdenek el azok is beszélni, akiket a klikk el akar hallgattatni! Azok is megpezsdülnek, akik már beleuntak az aktiv politizálásba. Ez nem megosztás, hanem szólássszabadság! Ez a politikai pluralizmus! Nem tetszik? Gyurcsány szerint: el lehet menni… Most szót fogadtok neki? Mi maradunk és dolgozni fogunk azokkal, akik tenni akarnak mindegy hogy milyen szinüek.
    Én is embereket választok és nem tulipánt vagy fenyőt mégpedig a MAGYAR pártból.
    Hajrá Sarmaság!
    a kijáró tisztelettel: “No face, no name, no number”

  • No Name szerint:

    Antiszékely!
    Milyen olcsó vagy! Azt mondod: “Emberek,mi nem vagyunk székelyek,ők énekelgessenek csak nyugodtan a solymokról a Hargita felett,de én legfeljebb a magyar himnuszt éneklem el.”
    Nemrég még borgőzösen telitorokból bömbölted a toóöbbivel a “Hargitai fecskemadár”-t
    Apropó, Himnusz! Itt egy idézet belőle:
    “Értünk Kunság mezein
    Ért kalászt lengettél,
    Tokaj szőlővesszein
    Nektárt csepegtettél.”
    Akkor ezzel hogy is állunk? Csak az első versét énekled (ismered)?
    Lokálpatriotizmusod nem hibád, sőt erényed, de nem kellene leirni egy dalt, csakazért, mert az MPP himnusza!

  • Lúdas Matyi szerint:

    Egy próba:
    “Én Uram a’ fizetést köszönöm; ha az Isten erőt ád,
    ‘S Életben megtart, majd megszolgálom; azért tsak
    Róvja fel a’ kapu fél fájára, hogy el ne felejtse:
    Háromszor veri ezt kenden Lúdas Matyi vissza!”

  • Lúdas Matyi szerint:

    A politika által (de)generált helyzetben olybá tűnik, hogy a sólyomszemű barátaink éleslátása meggyengült, a “csupaszív” nagymagyarok pedig belülről próbálnak falat bontani.
    A tisztánlátás kedvéért:
    1. Trianon átka érte utol azt, ki nem tartja magyarnak a székelyt, a vajdaságit, a csángót, az erdélyit a magyarországi őshonos magyarokkal. Közös a múltunk, nyelvünk, kúlturánk még akkor is ha szétdarabolták országunkat, azaz EGYEK VAGYUNK! Nem értem a hőbörgésed Székely Antal (Antiszékely), valószinű sosem voltál még Udvarhelyen, 89 előtt sem. Mondom neked: menj el 1x, állj meg a búsuló székely előtt, aztán nézz szét a városban és lásd meg, hol kezdődik a helyi autonómia.
    2. Pontositás végett, az MPP országos elnöke nem Tőkés, hanem Szász Jenő, és ő vérbeli bicskás székely embör! Ha nem tetszik a dal, akkor menj át Barnához mánelét ordibálni, vagy ott van még az átkosból maradt ” Sus mai, sus cutezatori, sub viteazul tricolor…”, vagy “mint a mókus fent a fán, az uttörő oly vidám…”
    3. A program tetszik és nem félek ott lenni!!!

  • zilahi figyelő szerint:

    Kiváncsi lennék, ki az aki Tőkés Lászlót meri ilyen dilettáns módon támadni??!!
    Nadegyerekek, neked mondom, T.L. különb magyar ember mindannyiunknál. Neked ez fáj?
    Mondj egy olyan közéleti, akár belföldi politikával foglalkozó személyt, akit különbnek tartasz nála!
    Ne legyetek ostobák! Ismerjétek el az ő kvalitásait!
    Aki T.L.-t bántja, az az erdélyi magyarságot bántja!

  • hazafi szerint:

    “Es akkor par szot Dombirol, lehet ot vadolni barmivel mert az a legkonnyebb , de azt az erdemet ugysem lehet elvenni tolle hogy sikerult a faluban egy ojan utokepes tenniakaro csapatot a hata moge alitania akik onzetlenul segitik a kozseget , ki mijen formaban tudja , es ha a kozseget segitik ezzel a benne lako embereket is , oket nem gatolni es ocsarolni kellene hanem amenyiben lehet tamogatni es segiteni.”
    Tyiha!!! Na ennek nyalas szaga van!!!
    Milyen poziciot igert nked ez az emberke?! Vagy csak magadat probalod meg fenyezni,hogy egy “utokepes””onzetlen” csapat tagja lennel???
    Ja igen a szo szoros ertelmeben utokepes-lasd a boxmeccset a “party”vegen vagy onzetlen-onzetlenul sajat maga malmara hajtja a vizet ugymint Dari Tamas-onzetlenul(kb.6~7ezer RON/ho-ert) megyei tanacsos,Dombi Attila-onzetlenul(kb2,5~3,5 ezer Ron/ho) polgarmester, a tobbiek onzetlenul(kb150Ron/ho)tanacsosok akarnak lenni!!!Ja es meg Dombi, Kenyeres Gyuszi es Ebe belterulette akarja nyilvanitani a telket,villanyt,utat akarnak,Dul&co(=Dari,Erdei,Dul,Dul)vadasztarsasagot,sajat vadallomanyt,halastavat a karierabol,Lucza parokiat,Boti tovabbi fekete bizniszt az internettel,szamitogeppel es papiraruval,Zsurzsan Zs. hasznalati jogot a blok elotti terre,stb.akarnak es tiszta szivbol es termeszetesen onzetlenul!!(elnezest kerek azoktol akik kimaradtak a felsorolasbol,de ha igenylik rolluk is ejthetek nehany szot az elkovetkezokben)!!
    Ebredjetek agymosottak!!!
    Csipkerozsikak nem Dombi az a szoke herceg aki csokjaval majd felebreszt benneteket!!!
    Na es,hogy meg sarmasag,75%nak segitett?! IGEN-megvalni a penzuktol!!!-hamis okmanyokhoz jutni stb!
    Hat ez a szent eletu emberke nem menjen am surun a templomba mert meg az az ujjonanepult telepi templom,ahol oly nagy szeretettel patyolgatjak(eggyesek),is raomolhat a fejere Isten haragjatol!!!
    Dombi Attila ! Nem felsz a Magyarok Istenetol,hogy karhozott,bunos,gyarlo emberi(?!) leteddel nemzetirtast kovetsz el?-Es te Dari Tamas! Aki perverz bosszuvagybol es gyarlo nyeresegvagybol kepes vagy szervezeted(RMDSZ) es honfitarsaid jovojet idegen kezre jatszani???
    Hogy merjuk meg ezutan gyerekeink,unokaink sorsat,tanitasat a kezedbe adni?!!
    En, a sarmasagi Magyar polgarok neveben, nemzetirtassal vadollak benneteket !!!

  • hazafi szerint:

    Es meg ezek utann Tokes Laszlot meritek kitamadni??
    Hisz neki koszonheti ez a klikk-bagazs,hogy ma 2008 majusaban RMDSZ-es S….t nyalogathat!!!
    ITT SARMASAGON nem Tokes Laszlo es nem is Marko Bela jelentkezett polgarmesternek! az o jovojuk eggyaltalan nem fugg a junius 1-i valasztasoktol, de a mienk annal inkabb!!!
    Itt nem a tulipan es a fenyo harcarol van szo,hanem a sarmasagi polgarok jovojerol!!!
    Hogy ma,sarmasagon,magyar polgarmestert valaszthatunk!? magunknak,hogy magyarul beszelhetunk es meg az is,hogy magyar iskolaigazgatonk(figyelem Dari Tamas)lehet az Tokes Laszlo Reformatus Puspok Urnak,es azon sok martirnak kik a verukent ontottak 1989 decembereben,koszonhetjuk! Ok vivtak ki nekunk ezt es meg sok mas ezer jogot,nem az RMDSZ es meg nem is az MPP!!!
    Ugyhogy figyelem ,szegyentelen magyarkodok,hogy hogyan is gyalazzuk hoseinket!!!
    Es ha mar megadatott nekunk ez a verrelaztatott kivaltsagos jog,hogy magyarok vezessek a magyarokat,hogy valasszuk ne pedig csak tudomasul vegyuk vezetoinket akkor hadd valasszaunk mar hozzank,sarmasag kozseghez illo,becsuletes magyar embert,akire tisztelettel nezunk fel nem pedig reszketve,felelemteli undorral pislogunk !!
    Ne vezessetek felre a nepet,hogy az MPP megosztja a magyarsagot es gyuloli az RMDSZ-t,hisz ezt ti is nagyon jol tudjatok,hogy nem igy van!
    vagy legalabb is sarmasagon nem!!!
    Az MPP megalakulasanak legfobb kivalto oka az RMDSZ-en beluli igazsagtalansagok voltak!!! Nem sertodottek, hanem a kozosseg sorsaert aggodok alakitottak meg az MPP-t mint egy biztos alternativat a tisztan latok es a demokraciat a szo szoros ertelmeben ertelmezok szamara!!!
    Azt is mondjatok mar el a Sarmasag kozseg polgarainak,hogy a megyei RMDSZ semmit nem tett azert,hogy ne egy “nemmagyar”,buntetett eloeletu,velejeig megromlott,hazassagtoro akarki,legyen a biztos befuto az “elovalasztasokon”,Ez Koszonheto Dari Tamas megyei kepviselo urnak is aki,ugyanugy mint az egesz kozseget,feletteseit is orranal fogva vezette,dizshimnuszokat zengve eme egyenrol!!!_Koszonet D.T.!!!
    Hogy az emberek valtozast akartak!!!
    OK! Volt meg nehany becsuletes ember azon a listan!!!-Ok igazan tenni is akartak valamit,hisz megmerettetek mint tanacsos jeloltek is!
    de a nagy D.A az nem!!! hisz biztos volt a gyozelmeben!!!
    A gyalazas,mocskolodas,hazugsag,felrevezetes,megfelemlites erejeben hitt,es igaza volt!
    Igy meg lehetett nyerni az elovalasztasokat!!!
    Na akkor kerdezem en,miert eri kritika az MPP t,hogy mocskolodva kampanyolnak???-Azert mert van merszuk mindezt kimondani(megha allnevek moge bujva is-ami kotelezove valt,hisz ellenorok hada jelent meg cegeinknel,fenyegetesek,szitkolodasok aradata erte csaladtagjainkat-kulturankat,vallansunkat)!
    A Kampanyteknikat tolletek tanultuk,csak mi a kesz tenyek tiszta feltarasaval,szulofoldunk szeretetevel es Magyarsagunk buszke vallalasaval tesszuk ezt,vezetve egy olyan ember szellemetol mint Tokes Laszlo a Magyar nep eggyetlen elo hose!!!
    Sarmasag kozseg polgarai! Valasszatok a szabad magyar beszedet,a tiszta demokraciat,az arulok es gonosztevok nelkuli holnapot,a MAGYARSAGOT!!!
    Isten Ald Meg a Magyart!!!
    Hajra Sarmasag!Hajra Sarmasagiak!

  • Antiszékely szerint:

    Elnézést szeretnék kérni mindazoktól akiket megbántottam.Elsősorban azt sajnálom a legjobban,hogy sokan félreértelmezték azokat amiket mondtam.Nem szeretnék összeugrasztani senkit senkivel sőt ellenségeskedést sem szeretnék szítani.De mindazok kedvéért akik nem értették meg vagy félreértelmezték a fenti hozzászólásaimat,mégegyszer elmondom:a székelyek tőlünk 200km-re élnek és mi itt elsősorban a saját identitásunkat kell őrizzük.Világosabban:ha UTE drukker vagyok nem éneklem a Fradi himnuszát!!!Azonkívül nem is teljesen biztos hogy a magyarok rokonai a székelyek,ugyanis annak ellenére hogy rengeteg bizonyíték van a rokonságra,nagyon sok ellentmondás is létezik.De mondjuk ez nem is annyira mérvadó.Az a lényeg hogy mi mindigis különböztünk az európaiaktól és még a magyarországi rokonainktól is sőt!HOHÓ!ne menjek messzire,csak éppen Krasznáig!Hát a krasznai emberek mentalitásától is még kb 50évre el vagyunk maradva(ha ne mtöbb).A sarmasági ember olyan egy különleges fajta,hogy nagyon szereti szarni-szapulni a sajátjait.Az emberek megszokták hogy mindent el lehet susztázni,meg lehet mindenkit kenni,le lehet fizetni,minden mennyiségű pénzt el lehet lopni-de ez nem újdonság mert sajnos ez így van Rrománia 99%-ában.T. L.-t csak azért ítélem el,mert ha nincs a Sz.csehi RMDSZ annak idején,ő egy senki lenne mind a mai napig.Megválasztották tiszteletbeli elnöknek az RMDSZ-en belül(ugyebár ő is 15évig egyetért a tulipán politikáival),de mikor már az RMDSZ szerény szervezetét is kinőtte akkor saját pártot hoz létre!Hát kérem szépen hölgyeim és uraim!az ilyen ember az aki megosztja a magyarságot,nem én aki csak szilágysági mívoltamra vagyok büszke.Kérdezem én:azzal dicsekedjek mindenkinek hogy székely vagyok?ezt nem tehetem hiszen nem vagyok az.Erről ennyit.T.L. jó hosszú ideig meg volt elégedve az RMDSZ álláspontjával és egyet is értett vele.De mikor kezdte kinőni a pártot saját pártocskát hozott létre.Ha tehetné saját országot,sőt saját országot vagy egy saját “Tőkés Kontinenst” is létrehozna.A lelkipásztori kvalitásait nem firtatom de nagyon sok dolgot elítélek,amiket szerintem nagyon rosszul csinált.És ezzel nem nekem,nem magának,nem az RMDSZnek,nem a székelyeknek és nem is a románoknak ártott!HANEM NEKÜNK,AZ EGÉSZ ROMÁNIÁBAN ÉLŐ MAGYAR NEMZETI KISSEBBSÉGNEK!AZZAL HOGY MEGOSZTOTT MINKET,MERT IGENIS EZÉRT A MOSTANI HELYZETÉRT SE NEM A VADÁSZOK,SE NEM A KLIKK ÉS MÉGCSAK NEMIS A KÚTFÚRÓK A FELELŐSEK!HANEM SZEMÉLYESEN T.L.!Ez van.Éljen a demokrácia Rromániában!

  • AntiAntiszékely szerint:

    Te Antiszekeli!
    Ha ez a T.L. ennyire piti alak, mint amilyennek leirod, akkor mond ma meg, hogy tudta kinoni az udmr-t?
    Megmondom: biztos azert mert az udmr nalanal is kissebb!
    De milyen szerencsenk van ezzel a nagy markoval, mindig osszekovacsol minket, meg verestoy, meg k. humor, meg nagy(ot) sikkaszto zsolt!

    Egy kis info: T.L.-t seres elvtars javaslatara rugtak ki az udmr-bol.

  • Névtelen szerint:

    ,,HANEM NEKÜNK,AZ EGÉSZ ROMÁNIÁBAN ÉLŐ MAGYAR NEMZETI KISSEBBSÉGNEK! AZZAL HOGY MEGOSZTOTT MINKET,…” – elnézést antiszékely, te honnan tanultad a retorikát, amit használsz, esetleg nem pont gyurcsány nagymesterednél? Mert kísértetiesen hasonlít az övére!
    Ugye te kedveled a komcsikat?

  • Antiszékely szerint:

    Nem szeretnék civilizálatlanul hozzászólni de azthiszem véleményt szabadon lehet nílvánítani. T.L. ról többet nem szeretnék nyílvánítani.Hallod névtelen:nagymestered neked a jó büdös fene.én is Orbán szimpatizáns vagyok,sôt!De T.L. személyét nem is merem Orbánéhoz hasonlítani.Csak az érdekeik közösek,de a személyiségük nagyban elüt egymásétól.és nem kedvelem a komcsikat,ezzel ellentétben te lehet igen.Sajnálom hogy nem voltál ott mikor az intelligenciát osztották,merd bizony elég rendesen rádférne,ha TE igy latod a helyzetet.Egyáltalán hogy jön ide Gyurcsány meg Orbán?Te kevered a szezont a faszommal…szerintem a hozzá nem értôknek nem kéne politikával foglalkozniuk.és igenis ha tettszik ha nem ez igaz hogy a püspök urnak sikerült azt megtennie,amit a románoknak trianon óta nemigazán sikerült:megtörte az erdélyi magyarság egységét.Ha tettszik ha nem ez van.a TULIPáN öRöK!!!!
    éljen a magyarság,éljen az RMDSZ!!

  • zilahi figyelő szerint:

    Antiszékely!
    Nagyon gyenge a hozzászólásod. Ha már azzal kezded, hogy nem akarsz civilizálatlanul hozzászólni, akkor ahhoz is tartsd magad. A szezont a fazonnal keverik össze. A püspök politikáját ne minősítsd, mert nem látod tisztán a helyzetet.
    A tulipán lehet örök is felőlem, de azt általában a fenyőre szokták mondani. Az az örökzöld. De ez sem érdekes.
    A magyarság nem a rmdsz-ben egységes, hanem a nemzettudatában kell az legyen. A szívében és a hitében… Az emberek gondolataiban, hogy én magyar vagyok. De abban a pillanatban, amikor te az “antiszékely” nevet választottad magadnak, máris megtörted a magyar egységet, mert megtagadtad székely testvéreinket. A II. világháborúban, amikor Erdélyben már minden vesztésre állt az orosz katonákkal szemben, a székelyek akkor is harcoltak Erdélyért. Nem adták fel!Hősök voltak, különbek mindegyik más erdélyi magyarnál. Ha másért nem, legalább ezekért a hős székelyekért értékeld át mondanivalódat.
    És ne feledd, ők az autonómiáról írják ki településeiken a népszavazást!
    A Trianoni szerződést aláíró országok közül csak Románia őrizte meg akkori határait. A többi ország már levetkőzte azt a mesterséges államformát, amit Trianon erőszakolt rájuk. Koszovó is kikiáltotta függetlenségét! Romániában viszont a több mint 1 milliós magyarság hallgat! Az rmdsz is hallgat! Még állami magyar egyetemünk sincs!
    Még egy dolog és ezzel zárom. Múlt héten bp-i barátaim látogattak meg Zilahon. Megnéztük a város főterét, többek között a Wesselényi kollégium épületét. “Oda járt Ady Endre”, mondtam nekik. A református egyház tulajdona, de 19 évvel a rendszerváltozás után még mindig nem kapta vissza. Még ígérete sincs rá! Pedig annak idején egyik napról a másikra vették el tőlük.
    Tisztelt antiszékely!
    Kinek a vétke ez, ha nem azoké, akik minket eddig Bukarestben képviseltek?
    Kitől kérné ezt számon Ady Endre, ha egy szép napon visszatérne??
    Baráti üdvözlettel.

  • nevtelen szerint:

    Hat igen Tisztelt zilahi figyelo baratom! Hogy mit is kepviselnek jelenlegi valasztott honatyaink a bukarestben?-Sajat erdekuket! Uzleti dolgaikat bonyolitjak a mi,tisztesseges adofizetok,penzunkon es allitom nem kis tetelben!!!
    Sajnos ilyen a roman politika ma 2008 tavaszan,ami megfertozte magyar testvereinket is!
    A Magyar ember nem errol vort hires hajdanan!-hanem buszkesegerol,megvesztegethetetlensegerol igazsagerzeterol!!!
    De hova tunt mindez, ha mar sajat es europa legnagyobb elo hoset alazzuk gyuloljuk!!!
    Ezert aldozta veret a 13 aradi vertanu, a sok nevtelen vilaghaborus es forradalmi hos? A 89-esek hiaba szenvedtek,haltak hosi halalt?
    Ebredj haldoklo nemzet! Ne adj tort sajat hoherod kezebe!!!
    Sarmasagra figyel egesz Erdely,a Tovishat az anyaorszag!- Tehetetlenul szemlelik,hogy hogyan assa meg sajat nemzetenek a sirjat e maroknyi magyar ember,idegen,haszonleso,torvenyszego vezeto valasztasaval!!!
    A fo sirasok megerdemlik megvetesunket,kikozositesunket,az a bizonyos klikk,elen dari tamassal, balog zoltannal es a Cosa Nostra-val(vigyazz balog nehogy a kovetkezo nepunnepejen a trofead is ki legyen tuzve a vadszkunyho falara,mert veletlenul bakk hejett nyulat lojjenek)!!!
    Ebredj Sarmasag nepe! Ne hagyd eljatszani utolso eselyed a demokraciara!!-ne add el a lelked az idegegen hatalmaknak!!!
    Valaszd es ne csak vedd szamba vezetodet!- Tisztesseges Magyar embert a Kozseg elere!!!

  • hazafi szerint:

    Nem vagyok nevtelen! Hazafi a nevem es en szoltam hozza,csak a tehnika ordoge….
    megint megtrefalt!

  • Antiszékely szerint:

    Igazad van sokmindenben zilahi figyelô.Az igaz hogy nem kellett volna vulgarisan beszéljek de sokszor nem mindenki tudja korlátozni az indulatait.A püspök politikáját nem is minôsitettem-én csak azt kérdôjelezem meg hogy vajon éppen most,2008 ban,az autonómiára való törekvés kellôs közepette érdemes-e egy uj magyar pártot létrehozni?Nem biztos hogy helyén való,lehet jobb lett volna 2év mulva,az is lehet hogy mar korabban kellett volnal.Az RMDSZ-nek is igaza van sokmindenben és ezt el kellene ismerni az MPP-nek is.Az RMDSZ sem egy tökéletes szervezet és ezt nálunk nem is tagadja senki.Az antiszékely nevet pedig-belátom-szerencsétlenül vettem fel,pedig nem akartam hogy bárki arra következtessen ebből,hogy én is megosztani akarom az erre az oldalra látogató felhasználókat.csak nem értem mind a mai napig hogy az MPP és az RMDSZ is miért nem a szórványban élő magyarokat próbálja összefogni és a maga oldalára csalogatni.Hiszen a székelyek már igy is-ugy is egy összefort területi egységben élnek.Miért nem bennünk látjátok a potenciális szavazókat?

  • AntiAntiszékely2 szerint:

    ,,Miért nem bennünk látjátok a potenciális szavazókat?” – fiam te is Amerikában élsz? Vagy csak eljátszod?

  • Antiszékely szerint:

    AntiAntiszékely2!!TE MINDIG A SEMMIT BESZÉLED

  • zilahi figyelő szerint:

    Tisztelt anti(a)székely!
    Engedelmeddel és a beírásod alapján, amelyből kitűnik, hogy nem is vagy te székely-ellenes ( 🙂 ), tiszteletbeli székelynek avatlak fel. Remélem, nem bántalak meg ezzel a gesztussal.
    Köszönöm, hogy részedről visszaállítottad a magyar egységet! Ők nem a mi ellenségeink, hanem magyar testvéreink!
    Ami az MPP megalakulását illeti: várható volt!
    Az Rmdsz sajnos évek óta elveszítette egyesítő erejét! Valahogy az a képzetem, hogy “aki nincs velünk, az ellenünk van” elvet vallja. A sok kiszorítósdi, egyik koalícióból a másikba való bukdácsolása eredményezte azt, hogy nagyon sok magyar választópolgár előtt elveszítette tekintélyét.
    Székelyföld autonómiáról álmodott, Erdély önálló magyar egyetemről, gazdasági fellendülésről, munkahelyekről, javuló infrastruktúráról, jobb megélhetésről. Az elmúlt 18 év viszont nem váltotta be az álmokat.
    Sokan Erdélyt tartják Románia húzóerejének, ami igy is van. De hiába termel Erdély gazdasága többszörösen, ha azt a pénzt nem Erdélybe fekteti be az állam, hanem Románia déli vagy keleti részeibe, mert hát “ők is a mieink”….
    (Moldovában és a déli részeken kiváló utak vannak, ami Erdélyről nem mondható el. Székelyföldről meg pláne…).
    Úgy gondolom, a magyarság egy része megelégelte azt a fajta politikai képviseletet, amelyet csak az Rmdsz uralt az elmúlt 18 év során és a változás mellé állt. Erre utalt a két legutóbbi szavazás is, a Basescu-ról kiírt népszavazás, ahol a magyarság szembeszállt az Rmdsz-szel és sokan az államfő maradására szavaztak. A másik pedig az európai parlamenti választás, ahol Tőkés László szavazatai is azt bizonyították be, hogy a szövetség ereje meggyengült.
    Nem kell ezért elítélni azokat az embereket, akik elfordultak az rmdsz-től, bizonyára okuk volt rá.
    Az MPP megalakulása várható és szükséges volt. Megszólíthatja és összegyűjtheti ezeket a “csalódott” embereket. Ezzel a helyhatósági választásokon csak nyerhet a magyarság, mert több szavazó megy el és erősödhet a képviselet.
    Az más kérdés, hogy az rmdsz elveszíti egyeduralmát az “erdélyi porondon”… Van 18 év a háta mögött, ami nagy előny az MPP-vel szemben. A szavazók viszont eldönthetik, hogy bizalmukkal kit tüntetnek ki…
    A szórvány-kérdésre annyit mondanék, hogy ha megnézzük az erdélyi helyzetet, akkor láthatjuk, hogy ott, ahol kevesen múlik a magyar polgármesterjelölt győzelme, sikerült kiegyezésre jutni. Szatmáron, Mvásárhelyen, Nagyváradon az MPP az rmdsz p.mesterét támogatja.
    Ez már bíztató jelenség.
    Ott viszont, ahol tömbmagyarság van, nem fenyegeti a magyar képviseletet az MPP megjelenése. Székelyföldön sem és azokon az erdélyi településeken, ahol szinte borítékolható a magyar győzelem.
    Ez alól Sarmaság sem kivétel!
    Ne legyünk cinikusak: nem csak rmdsz-en belül van élet, hanem azon kívül is!
    Az őszi választásokig pedig van idő, én hiszem azt, hogy sikerül egyesíteni az erőket és okos döntéssel az egységes fellépés jegyében hívni minden magyart a szavazóurnákhoz!
    Tiszteletteljes köszöntéssel!

  • DIGO szerint:

    Hat nagyon nagy a politika ora!!! azt hiszitek hogy M B URNAK tan fog fajni a feje a valasztasok utan ha bejutnanak a kormanyban? hol eltek? ki foglalkozik azzal hogy Pista bacsi meg Mari neni megel e a nyugdijbol?nem erol szol az egesz! csak most megint eljott az igeret ideje.mert maskep ugrik a szek a tiszteltt urak alol. jaaaj szegenyek ha vissza hoznak azt a 18-as torvenyt nem tudom mit csinalnanak egyesek azzal a nagy vagyonnal. vagy talan a tisztelt ur foglalkozott e a magyarsaggal mig megvolt a szeke a kormanyfo melett. hatat forditott az elnoknek es kiugrott a szek!!!! most meg szaladgalnak az eltelengo juhak utan hogy meglegyen a legyszam mert maskep befucsoltak.. a ketszinuseg a tortenelemben nem a magyarra val talan nincs igazam?

  • DIGO szerint:

    Nekem meg atol van hanyingerem mikkor a politika beferkozik az egyhazba,,, es lasd mi tortenik holnap a tiszteletes urak jeloltetni fogjak magukat mint most is sok mas megyeben. tudok ojan reverendast aki egy szuk ev utan jeloltette magat polgarmesterre! biharmegyeben. de utana vajon mi lesz a megszolitasuk? tiszteletes ur ,vagy polgarmester ur? Jon a vilag vege! !!!!!! erol ir a biblia is

  • SANCHEZ szerint:

    Igy van nem is tudom most Tokes mi??????? pap vagy puspok,vagy politikus , romaniat vagy a magyarokat,vagy a magyar paraszt partot kepviseli az eu parlamentben???? de en aszt hiszem hogy ecere csinaja mindet .biztos minimal berert.

  • Hazafi szerint:

    senior sanchez? pezettaert dolgozik!!! amugy ha a paraszt nem szarik, az ur nem eszkik.meg akkor sem ,ha primar,vagy consilier ur!!!

  • DIGO szerint:

    hazafi !!!!. nem- nem sok,sok juroert amirol te csak meg almodni se tudol .ez a dolog amit irkalsz mar nem is ertem mit akarsz , nagy a kod a te fejedben! (paraszt,ur,primar,consilier) ez mar nem igy van. hol elsz te ? tortenelem oran? A sorend igy van mondjam el :jon a penz a sok penz az uniotol ,a kormany lecsonkitja legalabb felet ,majd a part annak megint felet,mar mi marad a penzbol? Elit-hazafi,? 25% csak..tovabb gondolom tudod .hogy mukodik a gepezett ? Ceausescu beletek nevelte Toate lumea de acolo traeste unde lucreaza…..Primar ,utana consilierek es paraszt,,es meg a paraszt ebbol adozni is fog! Hat akkor nem forditva van Fraier-je??? eszt csinalta a komunizmus ! elvette a parasztol a foldet meg a lovat tehenet,utana a sajat volt lovaval muvelte a foldjet egy eleten at most meg meg nyugdijt se kap mint a tobbi.

  • DIGO szerint:

    Remelem ez a MPP. mar jovore tortenelem! ezzek meg Orban-nek osztotak fel a magyarsagot itten. meg a sok reverendas. akiket Tokes influentalni tud. meg. Nem kene megengedni a politika orat a templomokban. ja ott ingyen lehett a reklamot hirdetni nem mint a tv.-be

  • leplezo szerint:

    A hazafi nevet Szeri Jozsef hasznalja

  • Szeri Jozsef szerint:

    “Tisztelt” leplezo ! Koszonom a megtiszteltetest,de ki kell abrandirsalak!
    Hogy hazafi vagyok, azt nem tagadom,sot meg buszke is vagyok ra,viszont a Hazafi nick-et nem en bitorlom!
    Hogy ennek a blognak a latogatoja lettem,az a veletlen es a folytonos unszolasok szulemenye de: a szervezetnek aminek tagja vagyok,akarattal,tudatosan soha nem vetettem sot mi tobb meg akkor is ki alltam mellete mikor szemelyes vadaskodasoknak voltam kiteve,ugy ahogyan most is!
    Egyszer mar ki jelentettem, a tisztelt HKT elott de azert most megint meg teszem: NEM VAGYOK MPP,TAG NEM IS AKAROK AZ LENNI!
    Tovabb mennek; azok akik ismernek nagyon jol tudjak,hogy a nagy pofam miatt nem vagyok egy kozkedvelt szemely ebben a talpnyalo vilagban,vagyis azert mert ami a szivemen a szamon,es ezt szemtol szembe szokasom gyakorolni,nem pedig mindenfele blogfeluleten!
    Nem szokasom eladni sem a barataim sem pediglen a bajtarsaim boret!
    Hazafi beszolasai ugyszinten mocskoltak engem is mint a velem egy partban, hkt-ban dolgozo tarsaimat,de azert meg probaltam higgadt maradni.nem reagalni a vadakra,hisz mint minden piszkos jatek csak arra ment ki,hogy lejarasson egy,mar 18 eve jol mukodo szervezetet!
    Hogy mibol jutottal arra a kovetkeztetesre,hogy en irkalnak hazafi neven,erre meg nem birtam ra jonni,de valoszinuleg vagy egy vagy azon hoscincerek kozul aki allando jellegel probal osszeugrasztani bennunket rmdsz tagokat,vagy pediglen te magad lehetsz aza hazafi es valoszinuleg mar felsz a leleplezestol.
    Mindegy en ettol meg nyugodtan alszom,csak szerettem volna megkoszonni,hogy meghurcoltad a nevem,es kozolni veled hogy erted,nem fogok lemondani semmi nemu betoltott tisztsegemrol az aalltalam huen szolgalt RMDSZ-en belul!
    Azt hiszem nincs miert szegyelnem magam,mert MKT tag vagyok sem mert HKT tag vagyok es meg azert sem,hogy RMDSZ tag vagyok de neked annal inkabb,hisz a nevemet mocskoltad be artatlanul!
    En ki merek allni az etikai bizotsag ele,es vegigvinni egy mejrehato vizsgalatot!
    Ugy legyen!
    Leplezo pedig leplezd csk batran kiletedet tovabra is,hisz nem ersz annyit a szememben,hogy megkeresselek,hogy ki is vagy te tulajdonkeppen,pedig meg lennenek az eszkozeim hozza! Hidd el nekem!
    Erre a valaszra is csak azert meltattalak,mert beirasid utan kaptam nehany telefont,tiszteletben allo RMDSZ-s kollegaktol,ami arra kesztetett,hogy a nevemet bemocskolo beszolasodra reagaljak!
    Tisztelettel Szeri Jozsef RMDSZ,HKT es MKT tag!

  • ????? szerint:

    Szeri Jozsef!

    en nagyon jol ismerlek ! Es talpnyalo vagy! Tudod ki vagyok? Meg fogod hamarosan tudni!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Képek feltöltése hozzászólásodhoz.

Hozzászólások
Kategóriák